Billede af Hanne

Hanne Langgaard Guldhammer
Bygmarken 100, 7730 Hanstholm.
Dagplejer siden den 1. august 2017

Jeg er dagplejer i Hanstholm. Gift med Jimmi og vi har 3 børn. Simon, Sofia og Smilla. Vi bor i hus med en god lukket have og en stor indkørsel, så der er god plads til leg og scooterræs. Ved siden af ligger der en stor legeplads, som vi bruger en del, samt naturen i området.

Vi er gerne ude hver dag. Jeg har været gymnastik træner og spejderleder i mange år. Så jeg tænker det er noget som vil komme børnene til gode. Derudover er jeg DGI og musik dagplejer.

Vi går i legestuen en gang om ugen, hvor vi hygger og er kreative med alle de andre børn og dagplejere.

Det er vigtigt for mig, at børnene får tryghed og nærvær og god trivsel i et hjemligt miljø, hvor vi hygger, synger, danse, læser, tegner, bager og hvad vi ellers finder på.

Julia Vendelbo Tange
Gyvelvænget 129 , Hanstholm 7730
Dagplejer siden 1. juni 2022
Husdyr: Vi har en lille allergi venlig hund på 8 år, der er meget vand til børn. Som selvfølgelig kun er sammen med børnene når jeg er der.

Jeg er dagplejer i Hanstholm, jeg er gift med Daniel og vi har to børn Kristian og Merle.

Vi bor på en dejlig lukket vej, i et hus hvor der er plads til leg inden så vel som ude, vores have er lukket og der er god plads til både leg i sandkassen og ræs på terrassen.

Jeg bor tæt på naturen og der er ikke langt til den nærmeste legeplads, som vi også kommer til at bruge jævnligt. Jeg vil forsøge at være ude hver dag, så børnene kan få masser af frisk luft og gode sanse indtryk ude fra.

Jeg er udannet pædagog fra 2016 og vel selvfølgelig bruge min viden og erfaring her fra. Jeg elsker alt der har med sang og musik af gøre og vil komme til at bruge dette så meget som muligt.

Vi kommer også i legestue en god om ugen hvor vi mødes med de andre dagplejer og børn, til hygge, leg og andre aktiviteter.

Jeg vægter nærvær og tryghed højt, og håber jeg kan være med til at skabe god trivsel for det  enkelte barn i et hyggeligt og hjemligt miljø, hvor vi skal have alle sanserne i spil

Billede af Freia

Freia Grønkjær
Gyvelvænget 207, 7730 Hanstholm
Dagplejer siden 1. maj 2023
Hund

Jeg er dagplejer i Hanstholm.

Kærester med Mads og sammen har vi to børn, Xander og Zia.

Vi har en dejlig lukket have som vi elsker at brug men også både stuen og legeværelset bruger vi til leg og dans. Vi elsker nemlig musik og dans.

Jeg går meget op i at børnene får en tryg hverdag med masser af omsorg og nærvær og hvor alle børnene føler sig set, hørt og betydningsfulde.

Vi bruger naturen utrolig meget og vi er ude alt det vi kan, for vi elsker røde kinder. Og børnene plejer at være vilde med en tur i ladcyklen, som vi også bruger meget, til at opdage nye og spændende ting i.

Jeg elsker at se hvordan børnene udvikler sig, både socialt, psykisk og fysisk. Og synes det fantastiske her er, at vi tager en dag af gangen og tilpasser det lige til hvad børnene har brug for den enkelte dag.

Vi går i legestue en gang i ugen sammen med de andre dagplejere og deres børn er med, og hvor vi som regel har en leg eller noget kreativt planlagt. Vi er også i hallen en gang i ugen hvor vi laver en masse motorisk med forhindringsbaner og en masse boldleg.